dag 19 Bercianos del Real Camino - Reliegos

21 mei 2016 - Reliegos, Spanje

Vandaag iets later op weg en korte etappe om voeten te sparen en dan te laten rusten .

Kort verteld vandaag want de weg waarop ik stapte gisteren ben ik 21 km gevolgd met 1 dorp ertussen, anders niks dan akkers, velden en bijen rondom mijn oren .

Het dorp dat ik passeerde was gekend voor "adobe", El Burgo Ranero, huizen die gebouwd zijn met aan lucht gedroogde leem, speciaal . Ook de kerk was speciaal met de ooievaars met jongen . Zo dit was het voor vandaag, maar toch 1 verrassing was eerste pelgrim in een nieuwe albergue (en enige) . Werd er getrakteerd en gefotografeerd, het deed beetje de paramo vergeten

Tot morgen P

1. Franky:
    21 mei 2016
    Hey Patn.
    Ik zie dat je het nog altijd goed doet maar ja jou kennende remember 100km van Torhout..denk toch da je stilaan naar nen33 van Bockor verlangd.
    Vele groeten Franky&Gerda.
  2. Patrick doornaert:
    21 mei 2016
    Ke da ier ook zulle nen33tiger en meer ook grtjs p
  3. Rik popelier:
    22 mei 2016
    respect Patje .
    het is plezant om u reis te kunnen volgen, en er schuilt toch wel een schrijver in u.
    hou er de moed maar verder in . van het airport team
  4. Bernice:
    22 mei 2016
    ja een beetje uw voeten sparen moet je zeker doen heb je goed geslapen in dat nieuwe gebouw? maar is uw vriend al aangekomen? dan gaat het aangenamer worden het begint toch in te korten hé veel courage