dag 31 Palas de Rei - Ribadiso

2 juni 2016 - Ribadiso, Spanje

Het wordt alsmaar vlakker  maar dit betekent niet dat het minder lastig wordt . Iets voor 8 vertrokken in een lichte mist . Niet veel later de zon in de rug gaan we westwaarts langs mooie paden , wegen , door akkers en weilanden en nu en dan eens de kluisberg op en neer .

Na 3u45 bereiken we Furelos , kort ervoor onze ouderdom tegen gekomen (wijzer)dus eens klinken .

Na de stop was de zon aan haar top en dat hebben we geweten, geen drank mee in die open vlaktes, op en neer , blij nu en dan een beetje beschutting tot we in Boente aankwamen  daar en kleine maaltijd met het nodige vocht .

Hierna gaan we op mooie paden golvend naar onze bestemming Ribadiso.

Mooi plaatsje , 20 huizen waarvan de helft albergues en restaurants, maar langs het water gezellig en dan nog die zon heerlijk, een lastige maar leuke dag

grtn P en E

Tot morgen

1. AcxPatrick:
    2 juni 2016
    Allé, je bent er bijna!!! Proficiat!!!

Grtjs,
    Patrick en kristien
  2. Metje cameo:
    3 juni 2016
    Ja dat lastig moment is bijna ten einde. Maar te zien en te horen zouden jullie nog 100 km kunnen door wandelen met al dat mooi's dat jullie al gezien hebben ( grapje) toch alvast een grote proficiat voor die moeilijke tocht dat jullie gedaan hebben grtj Van Metje ook aan Eddy ons
  3. Ronny Verroken:
    3 juni 2016
    ge zijt er bijna,maar nog niet helemaal. Nog een klein duwke. Alvast nen dikke proficiat. Grtn Ronny en Greta.
  4. Michaela:
    Op voorhand al een dikke proficiat !!! Grts michaela