dag 30 Portomarin - Palas de Rei

1 juni 2016 - Palas De Rei, Spanje

Vertrokken in de mist om 7u15, na een 5 min komen we langs het water waar we de brug over steken . Direct erna een klim ala koppenberg maar dan 3 keer zolang . Boven aangekomen zijn we boven de mist en in de zon wat lang geleden was zo vroeg . Hierna wandelen we zo en 4tal km vals plat op mooie paden tot in Gonzar waar we ons ontbijt nemen .

Na ons ontbijt terug zo'n kuitenbijter maar het zicht erna was adembenemend, prachtig. Het blijft maar lichtjes oplopen tot we aan km 15 komen op ons hoogste punt 702m , vandaag nje. Vanaf hier terug afdalen tot in Palas de Rei wat onze bestemming is voor vandaag .

Vandaag een mooie rustige wandeldag, mooi weer met fris windje wat moet je meer hebben als je  aan het naderen bent.

Tot morgen P & E

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Franky:
    2 juni 2016
    Komaan Patrick je bent er bijna alvast proficiat voor je prestatie,doe de groeten aan je maat Eddy.
    Groeten Franky.
  2. Detje:
    2 juni 2016
    ge zijt er bijna, ge zijt er bijna, maar nog niet helemaal...
    super mannen !!
    tot zaterdag Patje en Eddie,
    Detje
  3. Nonkel Marnik:
    2 juni 2016
    Patten niet overdrijven he. Ge kunt uw hellingske toch niet vergelijken met de koppenberg Toch ook nu al een grote proficiat van Detje en mij
  4. Frederic:
    Hello Patrick en Eddy

Blijkbaar goed gezelschap aan elkaar - tof zo.
    De foto's van de streek zijn stukken mooier dan ik mij kon inbeelden, en blijkbaar is de tocht iets lastiger dan ik voor ogen had. Maar veel goede dingen in het leven doen eerst een beetje zeer ...
    Van dat wierookvat ; dat slingert naar verluid in de middengang ; dus schoon op jullie stoel blijven zitten.
    Courage voor de laatste dagen, dan een weekje rust en dan tot klinkens op het Jacobus-diploma ?.

Frederic
  5. Bernice:
    2 juni 2016
    bijna doel bereikt de laatste loodjes zijn de zwaarste groetjes en houdt er de moed in
  6. Francine:
    3 juni 2016