dag 29 Saria -Portomarin

31 mei 2016 - Portomarin, Spanje

Na onze nacht in een soort klooster zijn we vertrokken iets voor 8 met direct een steile afdaling . Beneden gaan we rechts voor een km of 2 op een pad dat de spoorweg volgde . Na deze te zijn overgestoken gaan we steil omhoog ( een 400m) met daarna nog enkele kms vals plat door tal van dorpjes en gehuchten, weilanden en bossen .

In Mercado de Serra nemen we ons ontbijt, waar we, als we vertrekken, voor het eerst onze trui uitdoen ,voor mij van dag 3 geleden . Na een goeie 4u passeren we de laatste 100km en daar drinken we iets op in de eerste stop die we tegenkomen . Vandaaruit gaat het nog een u of 2 geleidelijk naar  beneden tot Portomarin onze bestemming voor vandaag . Het is gelegen aan een stuwmeer, wat lang geleden was voor mij zo'n plas water te zien .

Vandaag was over het algemeen een rustige wandeldag, eens genieten van de zon en de mooie wegen en paden en na het overschrijden van de laatste 100 komt het einde in zicht .

Tot morgen P & E

1. Timon:
    31 mei 2016
    Goed zo Patje - Je hebt in der tijd een super 100km gelopen - is nu zo ver niet meer - je bent er bijna, geniet van de laatste loodjes !!!
  2. Filiep:
    31 mei 2016
    Alvast een dikke proficiat, met nog 100km te gaan zal het wel niet meer fout lopen zeker.
    Geniet van de zon want hier is het armoe troef met hopen regen en overstromingen.
    Tot Volgende week
  3. Ann:
    31 mei 2016
    Broere goe bezig, op naar de eindmeet ! Wel opletten komend weekend in Compostella, schijnt dat het wierookvat 53 kg weegt en 't gaat van links naar rechts, dus niet te dicht staan. Groetjes en geniet van de laatste kilometers.
  4. Philippe:
    31 mei 2016
    Patrick sterk de eindmeet komt in zicht een dikke proficiat nu mag het niet meer fout lopen.
    ook een dikke proficiat aan onzen eddy die het blijkbaar ook allemaal goed
    verteert.
    Ik kijk er naar uit jullie terug te zien want je hebt waarschijnlijk nog zeer veel te vertellen
  5. Francine:
    31 mei 2016
    Alle Patje in Torhout liep je100km in 10 u. Het einde is in zicht alvast een.dikke proficiat van mij. Er zal er eentje blij zijn als je aankomt.
  6. Gerard:
    Een grote prestatie, proficiat
  7. Andrea lernou:
    1 juni 2016
    Proficiat met laatste 100km en nu in de finale naar het einde ge moet er wel geen sprint van maken he. Doet u maar gerust uw ploegmaat Eddy mee naar de eindstreep
  8. Ronny Verroken:
    1 juni 2016
    Voorzichtig zijn hé in de laatste 100km daje joene pwoat nie omme sloat.
    Tsoe jammer zin zwoa dichte bie de mete. Haha. Proficiat vint dajet al zwoa verre geskipt eit.
  9. Demets Dorine:
    1 juni 2016
    Enkele dagen geleden pas gehoord van jouw avontuur...die bijna op zijn einde loopt :). Heel veel succes nog naar de eindstreep. Proficiat alvast.

Johan en Dorine
  10. Heytens guido:
    1 juni 2016
    Hoe gaat het met de voetjes, na al die kms amai zeg. .zo'n inspanning zeg dan komt de ont....
    We blijven duimen tot aan de eindstreep.
    CHapeau Guido en Dorine
  11. Versavele:
    1 juni 2016
    Goed zo mannen,nu nog de laatste 100 km.
    Groeten aan Eddy.
  12. Patrick doornaert:
    Dank aan allen,
    kunnen niet reageren zoals het moet op jullie vragen maar we doen ons best
    grtn p e