dag 28 Triacastela - Sarria

30 mei 2016 - Sarria, Spanje

Iets langer geslapen na onze lange trip gisteren zijn we om 8 u verrtrokken .

Op einde in Triacastela konden we kiezen tss een korte maar met klim van 4 km of een langere tocht, het werd de tweede optie .

We volgen een klein pad dat juist naast de weg loopt tot in San Cristro ... (3km) daar verlaten we de weg en wandelen we op en neer naast de rio Sarria tot Samos .

Daar nemen we ons ontbijt naast een imposant klooster . Enkele foto's genomen en zagen ook dat ze daar aan vliegvissen deden maar GEEN vissers gezien .

Na Samos een km of 2 weer langs de weg om dan terug door het bos ons pad te volgen .Op een bepaald moment komt in een klein steegje een kudde schapen op ons af, leuk om mee te maken . Na 5 u bereiken we Aquida waar we een korte stop doen om daarna ons pad te verder te volgen .

Rond 14u bereiken we Sarria , weer een zware dag al zaten de kmters van gisteren er wel voor iets tss.

Mooie wandeldag geweest en tot morgen,

P en E

1. Berke:
    30 mei 2016
    Patje , eddy

Nog enkele dagen volhouden
    Blijkbaar droog weer voor de komende dagen
    Tot binnenkort
  2. Metje cameo:
    31 mei 2016
    Ja patje en Eddy nog een paar dagen en jullie zijn weer in jullie's eigen streek na zo een grote inspanning ,daar moet je wel veel moed voor hebben . nog eens proficiat hopelijk is het weer nog een beetje gezind met jullie . nog vele groetjes uit de cameo tot morgen , Metje