dag 16 Fromista - Carrion de los Condos

18 mei 2016 - Carrión de los Condes, Spanje

Gisteren eens gekeken in mijn gids over de etappe van vandaag en die stelde niet veel voor . Bij een opkomende zon vertrok ik uit Fromista langs een mooie rij bomen . Om na iets minder dan een km langs een grote weg te komen met erlangs een breed onverhard voet- en fietspad . Dit pad en de weg lopen bijna kaarsrecht langs een paar dorpjes tot mijn bestemming voor vandaag , Carrion de los Condos. Het was een beetje zoals de weg naar Veurne maar dan in een licht glooiend landschap. Een korte etappe blij, pijnlijke voeten tis alsof ze doortrapt zijn . Nu lig ik al de ganse namiddag met de voeten omhoog om ze te laten rusten en ikzelf ook een beetje . Besluit de minste etappe van alle . Morgen speciale dag want ik ga over de helft !!!!!

Tot Morgen P

1. Demeulenaere luc:
    18 mei 2016
    Dag Patrick, het is buitengewoon wat je doet. Heb een enorm respect voor de wandelaars. Mijn stalen ros draagt mij en mijn bagage. Ik moet stampen. Jullie dragen alles zelf en moeten stappen. Groot respect. Ik kom je achterna en hoop om op 9 juni in Santiago te zijn. Morgen ben ik in Ribérac.
  2. Skumerde:
    Hey Patje,

Zoutbadje voor de voetjes?
  3. Henk Hoorens:
    18 mei 2016
    Je bent goed bezig Patrick ! De voeten goed verzorgen en je komt er wel ! We duimen voor u ! Groeten van de volledige Jogging !
  4. Patrick doornaert:
    18 mei 2016
    bedankt voor de mooie reacties morgen aan den helft grtjs
  5. Dorine & Rein:
    Hey patten ,
    Ik heb net eens de fotos bekeken die je op uw blog hebt gezet.
    Prachtige streek , toch? Maar de wandelpaden vallen hier en daar wat tegen zo te zien .Puike prestatie , karaktermens , chapeau . Morgen op de helft lees ik , volhouden zou ik zeggen , maar vanuit mijn zetel hier net voor de finale van de euro league heb ik makkelijk zeggen .Maar wat zou een gepensioneerde anders hele dagen doen , trappen maar .... en vergeet u niet te scheren ,straks struikel je nog over uw baard , haha see you later

Groeten Rein (en Dorine ook natuurlijk)
  6. Patje:
    19 mei 2016
    Hey Patje,
    baardje aan het groeien?
    Sterke prestatie en stap met fier over de helft.

VG Patje en Joke
  7. Patrick doornaert:
    19 mei 2016
    Luc komplementen daar in Riberac, da ga wel lukken op je stalen ros
    baard is nog nie zolang zulle
  8. Ronny Verroken:
    20 mei 2016
    Volhouden Patje. Ge zijt nen doorzetter. Proficiat.