dag 27 Vega de Valcare - Triacastela

29 mei 2016 - Triacastela, Spanje

Vanmorgen stonden we voor onze zware dag, de klim naar O Cebreiro .

Na een km of 4 zagen we in Hospital Ingles de weg steil omhoog gaan, we waren eraan begonnen . Na een kwartier klimmen komen we op een pad met keien om U tegen te zeggen , komt er nog bij dat de weergoden ons terug niet goed gezind zijn.In La Faba, eerste deel , aangekomen een beetje geschuild om dan de bergrug verder te volgen tot in La Laguna . Daar verwarmen we ons met een koffie, van hieraf niet zo steil meer tot in O Cebreiro waar we Galicie binnenkomen .Vanaf hier zetten we de afdaling in met enkele stops tot onze bestemming . Na iets meer dan 11u stappen zijn we moe maar voldaan Triacastela binnen gestapt . Het was terug een dag met vanalles wat maar meest regen .

Tot morgen,

Foto's volgen later,  begrip

1. Detje:
    29 mei 2016
    Dag Patje en Eddy. Jullie doen dat super! We komen jullie nu gauw achterna. Hopelijk schijnt de zon weer voor jullie. Groetjes, Detje
  2. Francine:
    29 mei 2016
    Proficiat met je prestatie Patje, het einde is in zicht
  3. Ronny Verroken:
    30 mei 2016
    Het doel is in zicht heb ik gelezen. Wat een uitdaging en wat een prestatie. Ongelooflijk.
  4. Bernice:
    30 mei 2016
    bergen beklimmen is zwaar 'hoe gaat het met de voeten en het weer?beter ? het kort alin hé nog een rugzak courage en het avontuur is voorbij hoe is het met je baard ?op de foto ziet hij er al uit als deze van de kerstman nog vele grtjes en bergen courage hé
  5. Patrick doornaert:
    30 mei 2016
    baard terug gekort en de bergen ook
  6. Xtine:
    31 mei 2016
    Nog een duwtje en hopelijk met de zon....grtjrs