dag 7 Los Arcos - Logrono

9 mei 2016 - Logroño, Spanje

Vandaag een langere afstand, zo'n 29 km naar Logrono, dus vroeg op pad.

Om 7u afscheid genomen van de 2 vlamingen(kortrijkzanen) Eddy en Bernard die hun job met hart en ziel doen in de albergue.

Ik had afgesproken maar geen Mexicaan te zien dus alleen op pad. Na Los Arcos wandel je op een breed pad door akkers die afgewisseld worden door boomgaarden met olijfbomen. Een anderhalf uur later ben ik na een korte klim in Sansol waar ik korte stop neem voor ontbijt. Een fruitsap, koffie, cola en 3 bananen voor 4€20, je kan nie sukkelen nje. Na dit weer de weg op , omhoog en omlaag en dit voor een tijdje tot ik bij een afgelegen kerkje kom, Del Poyo. Hierna komt de zon na 3 dagen eens piepen en ga ik zo door een mooie vallei met terug olijfbomen, wijngaarden en akkers.

Aan km 18 kom ik uit op een brede weg naar Viana wat voor het eerst gevaarlijk is met het verkeer. Daar aangekomen neem ik een pauze op de platse, nen goeien estrella. Hier in Viana zijn enkele mooie kerken en plaatsen te bewonderen.

Nu gaat  het vlug richting Logrono, door een klein dennenbos en een nieuwe brug kom ik in de industriegebieden maar al vlug via een tunnel wordt de brug over de Ebro bereikt om zo bij de kathedraal aan te komen.

Nu mijn blaar gaan verzorgen want moŕgen zijn het er 31 !,,,,

Grtn P

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eddy:
    goe bezig patje
    ik verlang al om achter te komen
  2. Philippe:
    Weeral een dag minder; Vol houden Patje. Hopelijk niet teveel last van de
    blaar. Ik duim voor jou
  3. Nadine Lernou:
    9 mei 2016
    Hallo Patje, Je bent goed bezig lijkt me, je foto's zijn heerlijk, en je verslagen zouden een mens doen zin krijgen om in jou voetsporen te lopen. Ooit .... wie weet é :)
  4. Marnik en Eva:
    9 mei 2016
    Leuk om je op die manier te kunnen volgen, leuke verslagen en mooie foto's
    Vele groetjes,
  5. Timon:
    9 mei 2016
    Goed zo Patje - blaar goed verzorgen dat het niet ontsteekt. 't Is nog verre en met zere voeten doet het maar half zo'n deugd ;-)
    PS: Je moet opletten met al die bananen en choco da je nog ga kunnen gaan k***en - stel je voor dat je niet alleen zeer aan de voeten, maar ook zeer in den buik krijgt. Allé, de zon is blijkbaar terug, zal deugd doen. Veel succes en tot morge!
  6. Patrick en Kristien:
    Hey Patrick,
    Fijn om je te volgen, veel courage en hopelijk beter weer!!!

Grtjs
  7. Metje cameo:
    9 mei 2016
    Dag patje .met al dat je daar tegen komt en ziet moet dat toch prachtig zijn hier in Wevelgem is er van niets anders gesproken dan over de moed dat je heb . Maar je bent nog een van die oude ratten die het nog niet zo rap zou opgeven .wij zijn blij dat we kunnen volgen wat je daar meemaakt nog veel moed en mes hien tot morgen wel te rusten of een goede dag grtj metje ook de foto zijn heel mooi.
  8. Berke:
    10 mei 2016
    Patje

Goe bezig he. Niet aantrekken van de blaren. doen gelijk op de 4 daagse van ijzer. op je tanden bijten.
    Tot binnenkort