dag 5 Puenta la Reina - Villatuerta

7 mei 2016 - Villatuerta, Spanje

Mijn eerste nacht in een albergue is goed verlopen, met 2 brazilianen en amerikaanse van 25 boven mij (stapelbed nje)wat wil je nog meer. Een uurwerk heb je niet nodig , de vroege pelgrims maken je wakker dus reeds om 7u15 verlaat ik Puenta la Reina via de legendarische brug. Na een km of 3 gewandeld te hebben langs de Arga moet ik een klim aanvatten van ruim een km naar Maneru. Waar je boven kwam langs de autostrade, allemaal kruisjes gevlochten in de hekkens, mooi. Daar begon het te regenen maar in de camino moet je verder , dus regenkledij.

Na een mooi golvend pad kom ik aan in Cirauqui, water met bakken. Vlug even poseren want ik heb iemand leren kennen on the road, een mexicaan .

Nu ga ik via Lorca naar Villatuerta , met enkele mooie plaatsen en views onderweg, waar ik in dezelfde albergue kan slapen als Miguel (la casa magistica).

Benen zijn moe daar er nog enkele kilo's bijkwamen van de modder en bijna de ganse dag in de regen.

tot morgen P

Ps terug sterfgeval Arne uit Denemarken (76j) in 2011, das de camino zekers

Foto's later kan ze niet uploaden te zwak sorry